piątek, 15 kwietnia 2016

Moje zajęcia :)


Poza zajęciami dodatkowymi w szkole , chodzę także na inne zajęcia pozalekcyjne.
Najwięcej zajęć mam w piątki. Dla niektórych piątek jest dniem odpoczynku po szkole/pracy , ale  nie dla mnie! Szkołę kończę ok.14. Najpierw idę na korepetycje z matematyki, do domu wracam pieszo więc dochodzę gdzieś tak ok. 15... mam czas na spakowanie się , zjedzenie obiadu. O 16:30 z koleżankami  wychodzimy z domu i idziemy do świetlicy w naszej miejscowości na lekcje niemieckiego , które prowadzi pani z gimnazjum. Lekcja kończy się zwykle o 18:00. Wsiadamy w samochód i jedziemy na boisko na trening piłki nożnej. Trening zaczyna się o 18:30 a kończy ok. 20:00 do domu zazwyczaj dojeżdżam o 21:00 , ale czasami idziemy coś zjeść.
Może się wydawać , że mam strasznie dużo na głowie , ale na szczęście mogę to jakoś pogodzić tak , że nawet mam chwilę czasu wolnego w odstępach od moich zajęć. Cieszę się , że ten czas mogę spędzać w gronie przyjaciół.

2 komentarze: